Complimente

​Nu mi’ s-a mai întâmplat niciodată, ca cineva să zică despre mine că postez lucruri interesante și că oamenii au ce învăța de la.mine.

Ok. Sunt de parere că majoritatea oamenilor nu se regăsesc în postarile mele. Dar nu, nu sunt pentru toți. 

Chit că mai dau eu copy-paste sau scriu din mintea mea, nu e pentru toată lumea.

Lumea zice că sunt cult, că aduc cultura în sufletul oamenilor, da, sunt cult. Dar cultura asta trebuie înțeleasă. 

Iar cum lumea nu prea citește, nu înțelege.

Nu sunt persoană publică. Nu îmi doresc asta.

Vreau doar să fiu un om simplu și așa să rămân pentru totdeauna. Bineinteles, un om simplu cu principii și idealuri în viață.

Nu sunt eu un baiat bun, dar gândesc, zâmbesc și simt.

Și asta datorită mamei mele care m-a învățat numai de bine. Și îi mulțumesc pentru asta.

Vedeți voi, Facebook-ul ăsta, pentru mine nu e dependență, nu e vreun hobby. Dar, îmi place să cunosc oameni. Oameni interesanți, care au un scop în viață.

Postez, diferite lucruri. Pentru că mă regăsesc în ele.

Pentru că mă fac să mă simt bine, să mă trezesc dimineață cu un zâmbet pe față.

Sunt fericit că găsesc oameni interesanți. Foarte interesanți.

Asta mă încântă cel mai mult.

Am multe calități, dar și defecte.

Dar totdeauna sunt cu zâmbetul pe buze și gândesc pozitiv.

Și cred că așa ar trebuii și voi să faceți.

Iar faptul că lumea mă face cult, asta mă ambiţionează și mai mult.

Lasă un comentariu